שמיכות מעבר

שמיכות מעוצבות ונעימות המתאימות לכל סוג של מזג אוויר והופכות כל חדר למעוצב ושיקי

מציג את כל 14 התוצאות

 

כשחם לנו מדי בשביל הפוך וכשקר לנו מדי בשביל שמיכות הפיקה, יש פתרון מושלם – שמיכות מעבר. שמיכות לא עבות מדי ולא דקות מדי, לרוב הן מגיעות עם מילוי דק של אקרילן או חומר דומה ותפקידן הוא בעיקר לכסות.

למה חשוב בכלל להתכסות?

מחקרים מראים שברגע שהגוף שלנו עטוף, גם אם מדובר רק בפלג גוף עליון וגם אם מדובר במצע דק, הדרך לשינה נעימה ורגועה כבר סלולה. כמו כן, עיקר החום שלנו מגיע בכלל מתוכנו, אך המנגנון שמאותת לנו שצריך להפעיל את ה"חימום" הפנימי שלנו, מגיע על ידי הסימנים שאנו משאירים לגוף – כמו ההתכסות בשמיכה. תפקיד השמיכה הוא בכלל לבודד קור ורוח ולשמור על החום הפנימי שלנו, את כל השאר- אנחנו עושים בעצמנוJ

מה מיוחד בשמיכות המעבר של ROOME?

אז אם אמרנו שתפקיד השמיכות הוא בעיקר – לכסות, השמיכות של ROOME מביאת כמה ערכי מוסף נוספים –

-השמיכות מגיעות מעוצבות במגוון עיצובים ומגוון דפוסים

-ניתן להדפיס עליהן את שם הילד/ה ובכך לאפשר תחוש בלעדיות וקרבה

-הצד הפנימי שמכסה ישירות את הגוף – עשוי מבד כותנה מלאה

-השמיכה משמשת גם ככיסוי מיטה יפהפה שמעצב את כל חדר הילדים

אז איך בוחרים שמיכות מעבר לילדים?

כדי לדעת מה הילדים צריכים, תמיד שווה לשבת איתם מול המסך ולתת להם לבחור בעצמם. אם מדובר בילדים קטנים יותר, כדאי לחשוב טוב במה מתאפיין החדר, מהם הצבעים השולטים בו ואיך ניתן להתאים בעזרת השמיכה את העיצוב המשלים. כמובן שהשמיכה היא חלק מרכזי ביותר בעיצוב ולכן מומלץ ואף רצוי להתאים לה מספר כריות ואקססוריז נוספים שידברו באותה שפת עיצוב.

מה היתרון בשמיכה ככיסוי מיטה?

שמיכות המעבר, לעומת סדינים, ציפיות וציפות, לא נכנסות למכונת הכביסה באותה התדירות ולכן, הן נשמרות לאורך זמן ממושך יותר. בשמיכות הדקות והמעוצבות ניתן להשתמש גם ככיסוי מיטה – דבר שיאפשר לאזור המיטה להראות מסודר תמיד, כי מי רואה מה שנמצא מתחת לשמיכה?...

שמיכות כחלק מערכה לעיצוב – האם זה משתלם?

אם אתם עוברים לבית חדש או מפרידים ילדים שעד כה היו בחדר משותף לשני חדרים שונים ולהיפך – אם לחדר יחיד מצטרף עוד ילד – ערכות העיצוב של ROOME יכולות להוות פתרון קל ויעיל לעיצוב החדר. תוכלו גם לרכוש ערכה קטנה יותר או רק סטים, שיעזרו לכם בתכנון נכון של החדר. כל הערכות נמצאות ממש כאן.

 

Call Now Button