שאלות ותשובות
שאלות ותשובות
ישנם פריטים בודדים בעמוד "מוצרים כיפיים" שם תוכלו למצוא פריטים שונים וכיפיים לחדר, חלקם מתוך הערכות כמו: שעון, כריות ומדבקות. את שאר הפריטים ניתן לקבל רק בקניית הערכה השלמה, בכדי לשמור על הרעיון: יצירת סיפור שלם של חדר.
שמיכה לא נמכרת כפריט בודד אבל ישנה אופציה לרכישת סט נוסף של שמיכה וכריות, בקניית ערכה שלמה. כרגע רק כאופציה של בקשה באופן פרטי דרך המייל: liron@roome-kit.co.il או בטלפון: 0522-377464
תמיד ישנה האופציה לאיסוף עצמי מיקנעם לאחר שבוע מיום ההזמנה בתיאום מראש, כמו כן ניתן לציין בהערות בזמן ההזמנה את הדחיפות ואנו נשתדל לעשות את המיטב כדי שהמוצרים יגיעו בזמן הנדרש, כפי יכולתנו.
ודאי. כל הערכות מכילות את אותם המוצרים ולכן עלות כל הערכות היא זהה. ניתן לרכוש שובר מתנה, ולהשאיר את בחירת הערכה לאדם אשר מקבל מכם את המתנה.
הקניה באתר ROOME מאובטחת וקלה ליישום. אנו עובדים עם חברות STAR וUPAY שדואגות לכך שהתשלומים יעברו בזמן ובאופן הבטוח ביותר.
תשובות ופרטים מפורטים לגבי החלפות וביטולים ניתן למצוא בדף "החזרות והחלפות".
ודאי. במעמד התשלום ישנן כמה אופציות לתשלום. רגיל ותשלומים. לידיעה: מעל 3 תשלומים - התשלומים עם קרדיט.
כל הבדים (השמיכות, הכריות והשטיח) ניתנים לכיבוס. ההמלצה היא: עדיפות לכביסה ביד וייבוש בתלייה. אין לשים במייבש הכביסה. במכונת הכביסה ההמלצה לשמירת איכות הבד לאורך זמן היא לא מעבר ל-30 מעלות. כמו כן, ניתן להסיר כתמים נקודתיים בעזרת מגבונים או מסירי כתמים למינהם.
- הסיפור שלנו
- הסיפור שלנו
המותג ROOME, נולד מתוך הרצון לאפשר גם לילדים לקבל חווית חדר מעוצב וסביבת מחייה אישית ומותאמת.
אם פעם חדר הילדים היה המקום בו הילדים ישנים ומכינים שיעורים, היום החדר הפך לפינה מרגיעה, לחלל משחקים ולנישה אישית ועיצובית שמבטאת את האופי והתחביבים של הילד.