עיצוב חדר בנות

עיצובים, ערכות, אקססוריז, וטקסטיל לחדרי בנות

מציג 1–99 מתוך 118 תוצאות

מה חשוב לחפש כשמתחילים בעיצוב חדר בנות?

4 מרכיבים עיקריים צריכים להוביל אותנו:

1. צבע

2. טרנדים

3. גיל הילדה

4. שטח

נתחיל בצבע

לצבוע קיר שלם זה נהדר אך עלול גם להשפיע מאד חזק על שאר העיצוב. חשוב לזכור שלא כל ורוד בייבי הוא ורוד בייבי, לא כל צהוב בננה הוא צהוב בננה וכו'. גוונים עם אותו שם, מגיעים במגוון רחב של קשת צבעים ואף מושפעים מהחומר עליו הם יושבים. ורוד בייבי על קיר – לעולם לא ייראה בדיוק כמו ציפיות הצבועות ב-ורוד בייבי. ולכן- חשוב להתחיל בקירות נייטרלים ולבנים, או בגוון בהיר מאד. אם בכל זאת החלטתם להתפרע, לא קרה שום דבר – תמיד ניתן לצבוע מחדש.

נעבור לטרנדים

בנות, בעיקר בנות נוער, מאד מושפעות מהסביבה הקרובה שלהן. חברות, מה שהן רואות באפליקציות השונות וכו'. ולכן צריך לזכור שכמו כל טרנד – גלי ההתלהבות יכולים לחלוף באותה מהירות בה הגיעו. לכן חשוב לעצב עיצוב שהוא יותר כללי וזורם באקססוריז והטקסטיל העיקריים ולתת לטרנדים לתפוס את המקום של החפצים הקטנים והפשוטים יותר.

גיל הילדה

כמובן שהגיל חשוב מאד כשעוסקים בעיצוב חדרי ילדות. אם מדובר בחדר ראשון – נבחר ריהוט לבן/ קרמי, אולי גם מעט נגיעות צבע. שאר הצבעים יגיעו עם הטקסטיל והאקססוריז. הריהוט העיקרי שישתנה בחדר הוא המיטה ולכן חשוב למצוא למיטה מקום שיהיה גם מקום פוטנציאלי למיטות שיבואו אחר כך. אם מדובר בילדה שכבר יש לה דעה, חשוב לשתף אותה בבחירת הקונספט לחדר החדש או לשחידוש העיצוב בו. בROOME ניתן להרכיב חדר קונספטואלי, החל מכריות תואמות, דרך סטים המדברים באותה השפה ועד ערכות עיצוב שלמות ובוגרות יותר. זה דרך קלה ונוחה לעצב חדרים בקלות ובנוחות ולהוסיף המון שיק לחדר.

שטח החדר

האם החלל אותו אתם מעוניינים  לעצב מיועד לילדה אחת? אולי לאחים? האם הוא מרובע/ מלבני? האם יש בו נישות שצריכות התיחסות במילוי החלל שהן מותירות? שאלו את עצמכם את כל השאלות האלו לפני שתתחילו לעצב. קחו דף ונייר, שרטטו את מבנה החדר ותכננו. במקביל תמיד ניתן לפנות לאיש מקצוע בתחום עיצוב החלל. העיקר שתתכננו מראש כדי למנוע תקלות מיותרות.

 

 

Call Now Button