מדבקות שם לבית ספר

מדבקות ויניל חזקות ועמידות לסימון מוצרים

מציג את כל 3 התוצאות

 

היום הראשון של בית הספר מתקרב, ואנחנו לחוצים לא פחות מהם. ההתרגשות בשיאה והמרוץ אחר כל המוצרים הנדרשים בשיאם. מחברות, קלסרים, קלמרים, עפרונות צבעוניים, כלי כתיבה, מחק ומחדד – הם רק חלק מכל מה שנדרש בכדי להתחיל את השנה עם תיק מסודר ומאורגן.

אבל מה עוזר כל המרוץ הזה אם לא דאגנו לסמן את המוצרים בשם שלהם? הרי מי כמונו מכירים את הקטנים שלנו ויודעים לאן הם נכנסים. עד כה הם היו רגילים לקבל הכול מהגננות, לא ידעו מה זו אחריות ובטח ובטח לא דאגו שמישהו ייקח מהם משהו שלא שייך לו. הכול משתנה ברגע שנכנסים למסגרות הגדולות יותר - ואז נכנסות לתמונה מדבקות השם.

מה מיוחד בדבקות שם לבית ספר שלנו?

מדבקות השם של ROOME, כמו כל מוצר אחר שלנו, מתאפיינות בערך מוסף. אז נכון שישנן מדבקות קטנות ומדבקות גדולות, מדבקות עם שם פרטי ואף עם שם משפחה, מדבקות ארוכות ומדבקות עגולות – הכל כדי להתאים למוצרים השונים, אבל מעבר ליתרונות שיש גם בשאר המקומות, אנחנו דואגים גם לעיצוב, דואגים קצת להומור, דואגים למשפטים שעושים טוב על הלב גם אם הילד רק עכשיו לומד לקרוא.

לאילו גילאים מיועדות מדבקות שם לבית הספר?

יש בROOME מספר עיצובים שונים, מעבר לעיצוב הויזואלי, כך שהמדבקות תהינה מותאמות לכל גיל – החל מפעוטות שזה עתה נכנסו לגן הראשון, דרך גני החובה ועד בית הספר. לפעוטות הגרסה היא יותר טכנית מבחינה מילולית – המדבקות בעיקר מכילות את שם הילד ומיועדות להדבקה על המשחות, המגבונים, חבילות הטיטולים, הבקבוקים, המוצצים וכו'.

מדבקות השם הבוגרות יותר משלבות מעט יותר משפטי תוכן ומיועדות אף לספרים ולתיק הגן. והמדבקות הבוגרות ביותר מלאות במשפטים משמחים ומיועדות לתיקי האוכל, הקלמר ותוכנו וכמובן הבקבוקים השונים.

האם ניתן לראות את העיצוב לפני השליחה לדפוס?

אכן, יתרון נוסף במדבקות לבית ספר ולגן שלנו, הוא שאנו מספקים הדמיה מפורטת ואף כזו שניתנת לשינויים קטנים ללא עלות נוספת, בכדי שהתוצאה תהיה לרוחכם ושתדעו בדיוק מה אתם הולכים לקבל.

 

 

Call Now Button